Tulpanensdag

Igår ringde dagis om att Julian blivit dålig. Han var jättedålig i magen. När jag hämtat hem barnen så kräktes han även hemma ett par gånger så välkommen kräksjukan.. Idag har det dock varit lugnt. Julius hade ont i magen en stund och jag kan ärligt säga 
att jag blev aningen nervös men det var lugnt. Hoppas att det det var allt för denna gången och att vi andra klarar oss!

Idag har barnen och jag haft en heldag här hemma. Vi har städat ut julen (granen är kvar tills imorgon) och storstädat hela huset. Även våren kom in! 
Mor var inne med en burkett tulpaner!:) 
Tack mor!
Grattis tulpanerna på eran dag!

Kag tyckte att Vanja skulle köpa en bukett till sin fru men han firar inte tulpanensdag.. Han firar helst inget.. Eller det skulle vara semledagen då!;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Om det är till ngn tröst..firar visst inte Richard heller tulpanens dag! :(
Skönt att läsa att du börjar må bättre! Ta hand om dig! Kram

2015-01-16 @ 15:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0