AllaHjärtansDag

Nu är köket klart (förutom kyl där vi inte riktigt är överens) Matrummet är klart så nu är det tv-rummet kvar!;) 
Om någon undrar vad jag önskar mig till det (Vanja;)) så kommer här en önskelista! Det är ju faktiskt snart AllaHjärtansDag!;)
Gardinerna (fyra längder) 
Vagnen 
Borden


Två av dessa skönheter


Fyra av de här (visserligen till köket men när jag ändå är igång och önskar:))







Allt detta från ellos! Tänk att de har så mycke! Trodde jag inte om dem..


Sen lite från ikea med 


Sist men inte minst..

Två av de här!

Får nog bli till att spara en slant.. Men det är alltid kul att kolla runt och drömma lite! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har samma smak när det gäller inredning!(oxå) haha.. Mycket snygga grejer!

2015-02-11 @ 13:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0