This is Aneby!

This is Aneby är vad Vanja hade döpt festen till som han hade igår. Han och ett par kompisar hade planerat en fest i vår trädgård. (Nu i efterhand kallar vi den för gemensam 30årsfest och även bröllops fest. vi ville inte säga något innan, vi hade inte fest för att få paket och nu i efterhand så om folk frågar om vi inte ska ha någon 30årsfest så kan vi bara säga att vi haft den:))
Vi hade gäster som kom i fredags och åkte hem idag. Vi hade även ett par som låg över i en husbil på tomten.. Vi plockade fram ett PA som de spelade musik igenom, dukade långbord och grillade massor av god mat. 
Själv hamnade jag isäng ganska tidigt men jag satte även igång vid frukost så det känns som det var helt ok ändå;) när jag lagt mig roade de sig med att elda upp våra köksstolar och något bord.. Även lite blommor hade visst åkt med..


Själv tyckte jag att det hade varit bättre om de tagit eldat upp köket som ändå ska ner men planeringen var nog inte den bästa;) 
De kom även på den smarta idén att köra runt på gräsklipparen och fyrhjulingen mitt i natten.. Men grannarna verkade inte vakna av det och jag sov som en stock;) 
Barnen har varit hos farmor och farfar så nu när de sovit borta i två nätter så flyttar pappan in till Julius och Jerimia in till mig och Julian:) vi har ju massor och mysa igen nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0