Vår!

Nu tror ja allt att det är vår! De senaste dagarna har det varit underbart skönt ute! Solen lyser, fåglarna kvittrar, blommor har kommit och barnen är glada:) och med våren kommer förkylningar vilket vi tagit del av denna veckan men vad gör det nu när solen kommit!
Både igår och idag har vi lekt med barnens kompisar. Igår var de här och idag var vi ute i lekparken och gottade oss

Det var ett tag sedan jag bloggade men nu har energin börjat komma tillbaka så nu tänkte jag ta tag i det igen.

Här hemma har det stått ganska still gällande huset men även det ska vi ta tag i.. Om vi hinner så ska det målas lite och även läggas lite golv i helgen. 
Idag har jag även (om även endast på Facebook) lagt ut huset på försäljning. 
Meningen är att vi ska lägga ut det "på riktigt" sen när vi fixat lite till..
Vi har inte skaffat något nytt än men vi har pratat lite löst om Ekenäs men vi får se. Vi vill bli av med detta först innan vi skaffar något nytt..

Imorgon tänkte jag se om jag får igång gräsklipparen så jag kan samla upp lite löv och smågrenar som ligger och skräpar. Barnen blir hemma hela veckan från dagis så jag lär få god hjälp;) 

Nä nu blir det till att stänga de blå för här hemma tar vi morgon vid 05.00..
o sen får man ju inte glömma att hållas vaken X-antal gånger per natt;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0