Stugan

Igår hade vi lek med kompisar här hemma. solen sken och det var helt underbart ute! 
på kvällen var jag och de stora pojkarna på disco! God mat och trevligt sällskap bjöd kvällen på. Både jag och barnen var trötta efter en fullspäckad dag.
Även idag har det varit en fin fin dag med massa sol och värme. Vi började här hemma med lek, pizza och glass ute på altanen. Mätta och glada satte vi oss i bilen och åkte till mormor och morfar i stugan. Barnen lekte och det slutade som vanligt i vattnet! 



Pojkarna stannade kvar i stugan så jag ska åka och hämta hem dem imorgon igen. 
Nu sitter jag och Matilda i soffan och myser under varsin filt i soffan medan Julian springer runt och leker med en ballong:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0