Stadsloppet

I fredags var vi i Eksjö där de de stora pojkarna sprang stadsloppet. 


Innan det var dags för start passade vi på att gå sträckan som de skulle spring så att de skulle bli lite extra peppade:) 

När vi kom tillbaka strax innan starten så hade vi givetvis lite uppvärmning men jag märkte ganska snart att barnen tröttnade och jag stig ensam kvar och hoppade;)


När det var dags att springa så sprang jag tillsammans med Julius och Jerimia sprang själv! Trodde faktiskt inte han skulle vilja det men han for iväg som ett skott och stod sedan och tog emot oss vid målet med en glass i handen:)

Båda barnen var nöjda och stolta! Loppet var bara 600meter men med de små benen och att de sprang, inte joggade utan sprang hela tiden så är jag inte annat än imponerad av de små liven! 
De har redan planerat stred ska springa i Nässjö, Vetlanda och Gränna:) Mammas små!:)

Kommentarer
Postat av: moder

Jäklar vad de är lika mig♡.

2014-06-03 @ 20:57:45
Postat av: Åsa

Coola killar som tränar så hårt! :) nu har jag börjat blogga igen visst :) konsumasa.blogg.se flashigt va ;)

2014-06-05 @ 20:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0