Sommarlov!

Idag var sista dagen för barnen på dagis! Nu väntar ett långt härligt sommarlov! 
Jag och Julian gick ner på byn och köpte lite fika tills det skulle hämtas på dagis. När vi ändå va nere på byn så passade vi på att leka lite på torget
Det är inte bara att de stora har gått på sommarlov utan också att det va sista dagen som de stora är på dagis utan Julian! I höst ska även han börja.. Ångesten är hemsk!:(!
Dagen har bestått av städ, besök av rörmokare, klippa gräs och det bästa! Dagisavslutning!
Kakor, frukt och självklart ballonger:) 

Imorgon ska vi åka till Linköping och kolla på bil.. Vi hade hittat en vi hoppades på förra lördagen men när vi tittade på va det rost på den:(  Hoppas att det går bättre imorgon!
Bilen ska jag få i födelsedagspresent och även köket så jag är ganska nöjd;)

Renoveringen här hemma har stått ganska still. Vi har väntat på både rörmokare och elektriker men idag blev allt klart så långt så att vi kan sätta väggar, tak och golv! Det är även förberett så att vi kan sätta upp skåpen men det känns långt borta just nu.. 
Nästa gång vi är på Ikea så tänkte jag köpa med mig benen och handtagen till skåpen så att jag kan börja spruta dem. Känns som att det är lika bra att ta hem dem så man kan passa på och fixa med dem när det är fint väder.. 
Även fläkten ska sprutas men det blir ett senare projekt;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0