Förgrymmade bil!!

Idag har Vanja och jag varit i Jönköping, Värnamo och Växjö och tittat efter bil. Tro det eller ej men vi hittade ingen! Eller jo vi hittade en för 300 000.. Men vi enades om att det va lite dyrt;)

Vi stannade till i Ekenäs för att plocka upp barnen men det slutade med att Vanja skulle vila en stund vid strax innan fem men han har fortfarande inte vaknat  så nu har jag lagt barnen med:)

Innan när vuxna satt och fikade och barnen lekte snubblade Julian och självklart slog i huvudet mot en sten. Man riktigt hörde smällen! Så fruktansvärt rädd man blir och vad fort det går! En sten, en liten sten och självklart så landade han på den! 
Mammas underbara!
Det är tur att det går över fort! 
Nä nu måste jag nog gå upp och mysa med min lilla:)

Kommentarer
Postat av: moder

Det ser ju riktigt otäckt ut. Lille Plutt


2014-06-15 @ 22:04:46
Postat av: Kung Dino

Stackare! En jävla klocka :(

2014-06-19 @ 11:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0