Fullt ös!

Idag har det varit fullt ös på denna familjen!
Efter frukost åkte jag och barnen och hälsade på Vanja på jobbet. Efter det fortsatte vi till Ekenäs där vi stannade till hos Vanjas föräldrar. Barnen svalkade sig poolen och åt lite lunch. När Julian sov middag åkte jag och de stora pojkarna in till Vetlanda och gick på rean. Det tog emot i värmen men det var halva reapriset i vissa affärer så det var bäst att passa på. Vi kom hem med tre tunna tröjor, två par byxor och en tjocketröja till Mia. Prislappen för det kalaset landade på 370:-!! Det kallar jag rea!:)
Efter vi plockat upp Julian och åkt hem lekte de stora inne och Julian badade. För ett tag sedan köpte vi en pool till barnen men Julius bet sönder den när han skulle ta bort plasten som var runt om.. Efter det har vi inte kommit till skott med att köpa en ny..
Julian nöjer sig fint med skurhinken:)

När Vanja kom hem åkte vi till badet och svalkade oss..

Sist men inte minst så avslutade vi kvällen med en tripp till jkpg.. Nu har vi fått hem golvet som vi ska ha i köket så imorgon hoppas vi hinna med att lägga det! Innan vi åkte hem stannade vi till i Lekeryd och tog varsin glass:) 




Visst den är god men vad dyr den är! Tur att man inte handlar där så ofta.. 

Nu laddar vi om för imorgon blir det heldag på badet och sen läggs det golv! Kan sätta. Mitt huvud på att vi missar att åka hem från badet och att golvet får vänta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0