Helgen

Helgen som varit var en riktig hemma helg! Vi har städat, jag har målat och självklart fixat lite i trappen:) Men vi har även hunnit med lite kul med!

Nu när äntligen snön är här så kan man ju inte annat än att utnyttja den..
Vi är lite lata så vi kör en egen stil när det gäller pulka..
Jerimia är jätteduktig på att köra fyrhjulingen själv. Han sladdar och kör som en liten tok. Julius kör också som en liten tok men mer in i buskar och staket:) 

Julius börjar bli pigg nu.. Han håller fortfarande på och hostar på nätterna men det borde snart gå över. Förra veckan fick vi åka in med honom så han fick penicillin mot sin öroninflammation. Sen blev det en sväng till på grund av att vi inte fick ner hans feber.. 41 grader och det gav sig inte! Tillslut blev han blå på sina händer och började smårycka
I kroppen så då åkte vi.. 
Men som sagt nu är det bättre!

I lördags var barnens farmor och farfar här och hälsade på. När de skulle åka hem följde de stora pojkarna med dem. Igår när de kom hem hade de fått en present 
Nu borde de klara sig ett tag:)
Jag hade inte en aning om att det fanns så stora förpackningar med kinderägg! 

Nu är det ny vecka med nya tag! Tänkte försöka komma iväg o träna minst fyra dagar denna veckan så nu håller jag tummarna för att sjukdomar håller sig borta! Förra veckan när jag var där sa en lite brud till mig att:
-Det måste vara extra jobbigt för dig som har en bebis i magen.. 
Tack för den! Känns verkligen bra!! 
Ja ja magen ska bort och så får det bli!:) Som sagt ny vecka, Nya tag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0