Gott nytt år!

Kanske lite sent men nytt år är det! 
Nyårsafton var jättetrevlig. Den firades i Sävsjö tillsammans med killarna i Vanjas band med familjer.

Har nu fått ihop vilka pass som ska köras på gymmet. Schemat blev klart idag vilka par som kommer va på gymmet så nu har ja kollat vilka som passar mig.. Det blir blandade pass mån-to. Känns som att det blir lagom för mig!

Skulle gått till frissan men det körde ihop sig och nästa tid som fanns var i mars så jag bokade den och körde på en hemma klippning emellan:) 

Igår var vi i Flisby och dansade ut julen. Vi passade på att åka lite pulka innan både i baken och efter fyrhjulingen.
Vi dansade ett varv eller två sen tyckte barnen att det var roligare att leka i snön:) innan vi åkte hem kom tomten med varsin godispåse!:) Glädjen var stor!
Idag har vi haft sjukstuga här hemma.. De stora barnen är förkylda (det har de varit sen jul) Den lilla är förkyld och har två små geggiga ögon.. Jag har fått feber och har en huvudvärk från Hel,;,et.. 
Trevlig måndag på er!!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0