Ett och två, trampa på!

Ikväll har jag varit på spinning! 
Nya cyklar och jag tycker om dom;)
Nästa tisdag ska Jerimia följa med till gymmet. Det är en tjej som ska ha en grupp för barn mellan 4-8år. Tanken är att barnen kan vara där och röra på sig tillsammans i grupp medan föräldern kan träna. På tisdag är det första gången så då ska vi bara dit så han får kolla på lokalen, hälsa på de andra barnen och "fröken" som han säger. Vad jag vet nu så är det i alla fall två barn till som han känner som ska dit. Jerimia är helnöjd! Jag frågade idag vad han trodde att de skulle göra? Använda tyngder (men inte så tunga) hoppa o springa var vad han trodde:) Han tycker i alla fall att det ska bli kul att gymma:) 
Bra där "gymmet!!"

Julius är för liten för att få vara med så vi har bestämt att vi ska hitta på något annat med honom. Vi har pratat om att det kan räcka med att gå ut o cykla, åka pulka eller hitta på något annat som han vill bara med honom så att han känner att han får något eget med. Tänkte att han ska få komma på ett namn som vi ska kalla hans tid för så att han får känna att det verkligen bara är hans tid och hans aktivitet.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0