Flytta?;)

Nu har jag hittat ett hus! Det jobbiga är att det ligger i Flisby.. Utanför är okey men mitt i inte lika.. De flesta husen som ligger mitt i smeten ser gräsliga ut! 
Men det positiva är att just detta huset är väldigt fint och till ett väldigt bra pris! 395 000:-!? Sjukt bra;) ett annat litet problem är att Vanja inte är så sugen på att flytta..

I helgen har jag och Vanja varit i Gävle och hälsat på några vänner. Trevligt sällskap och sjukt god mat! Barnen var hos farmor och farfar så det gick smidigt att köra både dit och hem. 
Självklart så var jag tvungen att se bocken jag som älskar julen! Och turist som man var så åkte telefonen fram:)

Snart blir det utvecklingssamtal för Julian och efter det blir det att spendera kvällen på jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0