Inskolning

Denna veckan har vi haft inskolning på dagis för Julian. Han har börjat på en nyöppnad avdelning som heter Ekorren. Fröknarna är jättebra och han verkar trivas. Denna veckan har har han stannat kvar själv över lunchen två dagar och nästa vecka ska han även stanna kvar för vilan efter maten:)


Även för Jerimia och Julius blev det nästan som lite inskolning vilket är bra efter det långa sommarlovet! Det är inga problem där inte! De har längtat efter dagis och alla kompisar och lite extra kul var det att det börjat några nya barn:)
Idag passade jag på att klippa de stora pojkarna. I all renovering så har jag "råkat" slänga skyddet jag brukar ha till barnen så att de ska slippa allt hår men det löste vi fint tycker jag!
Nöjda pojkar med färg i hår redo för marknad imorgon!;) 
Nu blir det tidig kväll för hela familjen för i morgon är det ledigt från dagis och då ska det bli bus i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0