Fullt ös

Fyllt ös medvetslös!
Ibland känns det som tiden bara springer iväg.. Ja hade planerat att ja skulle ta o lugna ner mig efter mitt fall i helgen men det sket sig som vanligt! Ja känner mig så fruktansvärt stressad av att sitta still.. Men ja har ändå lyckats klämma in mys med tösa min i går kväll o en fika idag o det tycker ja är ett framsteg:)
Ja har börjat fixa i Mias rum. Det ska målas o möbler o inredning ska bytas. Det ända som blir kvar är sängen. Han har kommit på att han vill ha svart på sitt rum men det tyckte inte ja:) Han ville ha svart tak, golv, svarta möbler o väggar men ja fick honom att gå med på vita väggar o svart på vissa möbler o viss inredning:) imorgon ska ja måla första lagret så får vi de hur många fler gånger som behövs!
Idag har vi klippt gräs o bara haft det skönt i solen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0