Lassi

När ja va sex låg jag på golvet o skrek efter en Lassi. Tur för mig va det innan jul o mina föräldrar köpte den till mig o la den under granen. Dagen efter var paketet öppnat framme vid nosen då ja va rädd att hon skulle kvävas:) Lassi är nog den julklappen ja använt mest o längst. Lagad, tvättad o tovig men fortfarande så fin❤
Hon har varit med överallt! Hos kompisar, på läger o utomlands.. Turkiet, Italien, Cypern, Norge o Tyskland bl.a.
När Jerimia föddes fick han min älskade Lassi (som självklart varit med i alla flyttar:)) Men nu har Julian fått låna den o han är superglad i henne. Han ligger o pillar, tittar o pratar med henne:)


Kommentarer
Postat av: moder

vilket litet charmtroll. När skulle han sova hos mormor o morfar????? Bara Julian o Moa kvar efter denna helg

2013-03-17 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0