Vilodag

Idag åkte de stora barnen till farmor o farfar för att stanna där över natten. När Vanja körde dit dem så la ja o Julian oss i sängen o skulle vila en liten stund.. vaknade efter drygt tre timmar!
Hade tänkt att städa bort julen idag men måste säga att ja är väldigt stolt över mig själv som kunde låta bli. Barnen åkte i dag för att vi behövde vila o sömn för att orka o fungera:) o att vara still o vila är inte min starka sida men ja har klarat mig bra!
I morgon ska ja till frissan o klippa mig. Det lutar åt att det blir kort igen:) liknande den svarta bilden nedanför men ändå inte :)skulle även vilja ha den ljusa färgen.. Får hoppas att Sara kan göra under:)
Nu ligger ja o luktar lite på våran bebis innan det är dags att krama kudde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0