Skåp

Natten som var spenderade vi i Ekenäs. Vanja o ja va på festligheter o barnen hos farmor o farfar. Trevligt att komma ut o träffa lite folk!
Imorgon börjar Vanja jobba igen. Kommer nog kännas lite konstigt han har ju ändå varit hemma i fem månader nu! Men ja tror att vi kommer in i det ganska snart. Gäller bara att komma in i att det tar lite längre tid att göra alla färdiga när man ska iväg till bl.a. dagis. Känns ändå ganska skönt! Man går ju på varandra här hemma o det blir skönt med lite mer pengar här hemma med:) man blir ju inte rik av att båda går hemma:) Man får ju mindre samtidigt som man gör av med mer... Man vill hitta på mer o det säger ju sig självt att det inte går så bra:)
Nu har ja även hittat några skåp som ja skulle kunna tänka mig så om någon kan råka tappa av sisådär 15 000:- i våran brevlåda så vore det tacknämligt!:)
Nu blir det till att stänga de blå så man orkar upp imorgon.. Julius gick upp pigg o glad idag vid fem men som tur va så sov han nere hos farmor:) imorgon hoppas ja på tidigast halv sju!
Nu har ja försökt i snart 40min med att få över bilderna på skåpen från blocket men lyckas inte så nu tog ja kort med mannens mobil på min telefon när ja hade skåpen uppe o sen skickade ja över bilderna till mig på meddelande så därav de väldigt dåliga bilderna:)
(Det skåpet med dörrar är det nät i)
Natti från oss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0