En början..

Idag innan vi åkte o hämtade barnen va ja hos frissan o klippte mig. En början på mitt nya liv! Måste ta tag i mig själv igen så nu är ja klippt, inhandling av ny garderob är påbörjad o Mary Kay är snart hemma i hyllan hos mig igen:)
Vi har även varit på Bvc med Julian o han har växt 1,5cm o är nu 56,5cm. Han hade gått upp 500g sedan förra veckan o väger nu 5010g! Han växer så det knakar lille ponken❤
När vi hämtat hem de stora barnen så började ja städa bort julen men det får ja fortsätta med imorgon för nu har Julius lagt sig så annars lyckas ja nog väcka honom.. Jaja då har vi lite o pyssla med imorgon med:)
(Inte mycket för bilder på mig själv blir stel o tillgjord..men bjuder på det ändå:)


Kommentarer
Postat av: Moder

Oj det var ju snyggt värre!!!

2013-01-03 @ 20:02:39
Postat av: Bea

Tack! Hon kan lilla Sara:)

2013-01-03 @ 22:27:40
URL: http://varatlillavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0