Kära tomten:)

Allt bli ju roligare när man inte behöver se ut som en trasdocka och det gäller också när det gäller träning! Jag brukar inte ha smink på mig när ja tränar för att det helt enkelt  inte är bra för hyn!
Men lite fina och sköna kläder hade varit kul! Jag var och panik köpte ett linne då ja gått igenom garderoben o slängt det som varit urtvättat, sönder ekler fläckigt.  Problemet är bara att jag bara har ett linne att träna i vilket betyder att jag bara kan träna varannan dag (så det hinner torka efter tvätt) 
Så nu kära tomten kommer en önskelista från mig!
Stl.xs

Stl.xs och sen skulle jag även kunna tänka mig byxorna som kostar 399 (även de i xs;)
Stl.xs
Och sist men nog så viktiga:) och de skulle passa fint i stl.37!!:)

Så nu har jag i alla fall skrivit en önskelista:) HoHo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0