Julstress?

Är det nu man ska känna julstressen? Jag tror att den hoppade över detta huset:) 
Idag har jag och Jerimia varit och handlat mat och de sista julklapparna. Folk stimmade runt som om jorden skulle gå under. Jag tyckte mest att det var kul att kunna umgås lite med Jerimia bara han och jag❤ Han gick runt och letade efter det som fanns på listan (självklart kom det med lite extra:)) Han valde ut de sista julklapparna och blev supernöjd med sina val!
När vi kom hem slogs paketen in, vi bakade lite julgodis så nu är allt klart! 
Vi ska hem till min bror i Flispy på julafton och på kvällen fortsätter vi till Ekenäs där vi sover över och tillbringar juldagen så någon julmat här hemma blir det inte. 
Nu hade jag tänkt mig lite egentid och den slutade såhär 




Inte så bra med andra ord:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0