Julafton

Idag är det ju självaste julafton! 
Dagen löd följande...
Paket öppning hemma, testa julklappar

Vid lunch åkte vi till Flisby till min bror och familj. Där var även mor och far, farmor och min andra bror med familj. 
Vi åt massor med god mat och tittade på Kalle. Vi insåg dock efter ett tag att det var mest vuxna som satt och tittade:) Och efter Kalle så kom ju tomten! Barnen var lite tuffare i år och kramade tomten i massor!


Julian kanske inte va lika pigg på tomten men ett kort lyckades vi få i alla fall:)



Kvällen har vi tillbringat i Ekenäs med ännu flera paket och ännu mera god mat! Kan inte säga att jag lägger mig hungrig ikväll!:)

Nu gäller det att vila några timmar för imorgon är det dags för mer kalasande!

Hoppas ni haft en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0