Dukning

Det har varit lite svårt att placera ut vart alla ska sitta på kalasen. Det rummet som vi ska ha som matrum är ännu inte målat och möbler saknas. Idag fick vi komma på en tillfällig lösning som får vara tills vi ska ta tag i det rummet eller tills mor och far behöver sitt tapetserarbord igen:) det är ju alltid kul att duka lite fint till kalas och även till jul! Jag gjorde fint på det stora bordet och Jerimia på det lilla som imorgon ska vara ett barnbord! 

Den vita duken kommer ifrån min mormor den är lite sliten här och var men det känns bra att den är med så att hon är med på något sätt❤
Jerimia var så söt när han byggde och fixade sin båt:) Han sprang upp och ner. Testade vad som skulle byggas på och vad som skulle tas bort:) Kan tänka mig att han kommer att ha fullt upp imorgon med ändringarna som han vill göra. 
Det är skönt att det är någon mer i familjen som tycker om att pyssla! 
Julian är för liten, Julius ska bara ha rast och fika och Vanja tycker att det helt enkelt är onödigt! Jaja jag har ju Jerimia på min sida i alla fall och det räcker långt❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0