Städ o slö

Idag har ja kört städ medans barnen slöat. Julius som inte brukar sova på dagarna somnade i mitt knä klockan tio o sov i två timmar! Han hade säkert sovit längre men ja väckte honom då. Konstigt nog så somnade han vi åtta ikväll ändå.. Jerimia somnade på soffan en 30min o det räckte för att han inte skulle kunna somna innan klockan nio. Det har varit fullt ös hela helgen så de behövde nog lite extra sömn.
Själv har ja städat hela huset eller ja har toan uppe kvar men annars är det städat. Känns skönt nu när det blir en mini helg mitt i veckan:)
Pojkarna o ja hjälptes till att slå bort stubbarna ute med efter träden vi tagit ner. Ja slog med yxan o de skulle fylla i hålen som blev med jord men de tröttnade ganska snabbt o hittade gräslöken istället:) Huvudsaken va ju att de va sysselsatta så ja kunde hugga:)
Det bästa med hela dagen måste varit när ja gick upp nu o skulle lägga mig för vad hittar man i sängen då? Jo en underbar liten fis som smitit över❤
Nu ska ja nog ta o mysa stor bäbis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0