Möhippan:)

Bättre sent än men nu kommer det lite bilder från möhippan.
De kom & hämtade mig på morgonen klädde mig lite fint & satte mig på en cykel... Tycker inte om att cykla:) fick ta mig runt till olika ställen för att köpa choklad, dricka & kondomer.. Sen blev det häst... Är lite små rädd för hästar! Fina att titta på men det räcker.. Efter det va det kroppsmålning & fotografering nere vid Stalpet.. ( det blir det dock inga bilder på:).. Sen va det hem till Tusse för att ta en lång varm dusch för att få bort all färg men ack.. Det va slut på varmvatten:) men van som man är när man eldar med vet så gick det bra ändå:) sen kom det ett gäng goa brudar som anslöt sig till festligheterna o sista anhalten som va Jkpg. Där gick vi ut o åt jättegött o sen blev det dans!
Tack alla ni som va med o fixade denna toppen dagen! Hade skitkul! Hade velat skriva att det får vi göra om men ja tänkte behålla mannen ja gifte mig med:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0