Nedräkning:)

Nu har vi börjat räkna ner till Bebis kommer! Men det är mycke som ska fixas innan:)
Igår va det julbord med jobbet.. Gott o trevligt!
Idag blir det en tripp till jkpg för att köpa lite nya lampor o ikväll är det Lucia på dagis!
Imorgon bär det av till Tranås till Mvc o sen ska vi fira Vanja lite som fyller år.
Lördag ska vi till Vetlanda o Ekenässjön.. Har sålt lite som ska till Vetlanda o då passar vi på att hälsa på hos svärmor o svärfar med!
Söndag är det julmarknad i Eksjö.
Måndag ska vi till banken, lämna barnen i Flisby o köra lite städ!
Tisdag blir det upp tidigt o åka till Eksjö o träffa Julian❤
Så just nu är det fullt upp:) skönt att ha något att göra men man känner sig lite stressad!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!
När jag bytte dator så försvann alla mina bokmärken till bloggarna jag följer, däribland din :(

Därför har jag inte kikat in här på ett tag...

Jag blev så nyfiken när jag såg dig idag på Lucian när det är dags för bebis att komma?
Jag har ju sett Vanja och dina fina pojkar på Öppna Förskolan ett par gånger, men inte kommit mig för att fråga :/

Verkar som om vi kanske är beräknade ungefär samtidigt? 3:e januari är datumet vi har fått.

Lycka till!

2012-12-06 @ 20:23:49
URL: http://idhmamman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0